İstanbul Sarıyer Yusuf Ziya Öniş Stadı’nda oynanan Bitlisspor - Çarşambaspor 3. Lige yükselme final maçı bitti ama sahada bırakılan adaletin yankıları dinmiyor.
Günlerdir Çarşamba tek yürek olmuş haykırıyor.
Ancak ne TFF’den bir ses var ne de MHK’den bir hamle. Bu derin sessizlik, sineleri daha da yaralıyor.
Göz göre göre, adeta kronometre tutularak bir takımın emeği nasıl heba edilir, hep birlikte izledik.
Maçın ilk yarısını elini kolunu sallayarak 2-0 önde kapatmaya hazırlanan bir Çarşambaspor vardı neredeyse sahada.
Ne olduysa ilk yarının son dakikası ve uzatmalarda oldu.
Sözüm ona Süper Lig Hakemi Buğra Taşkınsoy, adeta düdüğünü bir infaz enstrümanı gibi kullandı.
Çarşambaspor’u sahada resmen doğrayarak, Bitlisspor’a adeta "altın tepside" eşitliği sundu.
İkinci yarıda gösterilen o komedi ötesi kırmızı kart ise bu tiyatronun son perdesiydi.
Sahadaki kararlar hata sınırını çoktan aşmış, kamuoyunda "bilinçli bir operasyon ve şaibe" algısını ayyuka çıkarmıştır.
İşte bu organize haksızlığa karşı en gür ses, Çarşamba’nın Bağımsız Belediye Başkanı Avukat Hüseyin Dündar’dan geldi.
STK Başkanları toplantısında adalet bayrağını açan Başkan Dündar, adeta tüm şehrin tercümanı oldu.
Hukukçu kimliğiyle de bilinen Dündar’ın şu sözleri, Türk futbolunun içine düştüğü acı reçetedir:
"Türkiye gibi büyük bir devletin ve büyük bir milletin hak etmediği bir futbol yönetimi, bir federasyon yönetimi, bir futbol anlayışıyla karşı karşıyayız. Çarşambaspor’un hakkı gasp edilmiştir!"
Dedi…
Başkan Dündar’ın da dikkat çektiği gibi;
Haksızlığın yapanın yanına kâr kaldığı bu köhne düzen,
Türk futbolunu geriye götürmekten başka bir işe yaramıyor.
Hiçbir Çarşambalı ayrıcalık istemiyor; bu şehir sadece ve sadece ADALET istiyor!
Şimdi TFF ve MHK’ye Soruyoruz: Bu Şaibenin Üstünü Nasıl Örteceksiniz?
Eğer TFF ve MHK bu şaibeli yönetimin ortağı değilse, acilen masaya yumruğunu vurmalıdır.
Bu maçın hakemine ceza vermek yetmez;
O ceza Çarşamba’nın çalınan bir yıllık emeğini, harcanan milyonlarını ve dökülen alın terini geri getirmeyecek!
Yapılması gereken tek bir adil hamle vardır:
TFF, bu şaibeli finalin ardından ya maçı tamamen iptal edip yeniden oynatmalı,
Ya da Türk futbolunun zedelenen itibarını kurtarmak adına, bu yıl hem Bitlisspor’u hem de hakkı gasp edilen Çarşambaspor’u birlikte 3. Lig’e almalıdır.
Çarşamba halkı ve Başkan Hüseyin Dündar bu davanın peşini bırakmayacak.
Hak yiyen hakemlerin ve onlara sessiz kalan idarecilerin karşısında, adaleti bulana kadar bu ses kesilmeyecek!
Aksi Dünya Kupası maçlarında “0” çekerek Türk Milletini üzen takımın başında ki TFF nin taaa amatör futbol da başlayan yıkımın tepede ABD de ki turnuvada üzülerek izlediğimiz YIKIMIN BAŞ AKTÖRÜ sayılacaktır.
Derdimiz Türk futbolu temizlensin, Adalet yerine gelsin.
Çarşambaspor’un da Bitlisspor un da hakkı yenmesin, başka gölge etmeyiz biline…
Mutlu ve (sağ)-lıcakla kalın…