Çeltik üreticisi Mürüvvet Aşık, leyleklerin her yıl tarlalarda görüldüğünü belirterek, "Leylekler keşan yapılırken ortaya çıkan böcekleri topluyor. Tarlalarda dolaşmaları ayrı bir güzellik katıyor. Hatta Sarıkılçık pirincinin bu kadar lezzetli olmasında belki onların da payı vardır" diye konuştu.