Samsun'da eğitimini tamamlayan 380 polis adayı mezun oldu
Samsun 19 Mayıs Polis Meslek Yüksekokulunda iki yıllık eğitimlerini tamamlayan 380 polis adayı, düzenlenen törenle yemin ederek mezun oldu.
Emniyet teşkilatına yeni mezunlar katıldı
Vali Yardımcısı Abdulkadir Demir, törende yaptığı konuşmada, mezun olan öğrencileri tebrik ederek görevlerinde başarı diledi. Emniyet teşkilatının huzur ve güvenliğin sağlanmasındaki rolüne işaret eden Demir, "Ülkemizin huzuru ve refahı için 181 yıldır gece gündüz demeden büyük özveriyle, fedakarca görev yapan emniyet teşkilatımız, bugün heyecanlarına ortak olduğumuz yeni neferlerinin de saflarına katılmasıyla asayiş ve güvenliğin temininde sorumluluklarını çok daha etkin şekilde yerine getirecektir." dedi.