Samsun'da eğitimini tamamlayan 380 polis adayı mezun oldu
Samsun 19 Mayıs Polis Meslek Yüksekokulunda iki yıllık eğitimlerini tamamlayan 380 polis adayı, düzenlenen törenle yemin ederek mezun oldu.
Polis adayları iki yıllık eğitimi tamamladı
19 Mayıs Polis Meslek Yüksekokulu Müdürü Tolga Bostancı da öğrencilerin iki yıllık öğretim süresince temel bilimler, hukuk ve mesleki uygulama dersleri aldığını belirtti. Bostancı, eğitim sürecinin öğrencileri polislik mesleğine her yönüyle hazırlamayı amaçladığını kaydetti.
Konuşmaların ardından dönem birincisi Arda Kapı, yaş kütüğüne plaket çaktı. Dereceye giren öğrencilere başarı belgesi ve hediyeleri verildi. Törende yemin eden 380 polis adayı, kep attı. Mezunlar, törenin ardından aileleri ve yakınlarıyla sevinçlerini paylaştı.