- Haberler
- Samsun Haber
- İlkadım'ın Ana Atık Su Hattı Güçleniyor
İlkadım'ın Ana Atık Su Hattı Güçleniyor
Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü tarafından şehir merkezinin atık su yükünü taşıyan ana hatta yönelik başlatılan 211 milyon 140 bin TL sözleşme bedelli Atık Su Kollektör Hattı İnşaatı hızla ilerliyor. İlkadım ilçesinde hayata geçirilen dev altyapı yatırımında çalışmaların büyük bölümü tamamlandı.
Başkan Doğan: “Geleceğin Samsun’unu inşa ediyoruz”
Altyapının şehirlerin gelişimindeki en kritik unsurlardan biri olduğunu belirten Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, “Şehirler ancak güçlü altyapılar üzerinde sağlıklı şekilde büyüyebilir. Samsun’umuzun artan nüfusunu ve gelişen yaşam alanlarını dikkate alarak yatırımlarımızı uzun vadeli bir bakış açısıyla planlıyoruz. İlkadım’da yapımını sürdürdüğümüz bu kollektör hattı, şehir merkezimizin en önemli atık su taşıma hatlarından biri olacak. Bugünün ihtiyaçlarını karşılamanın yanında geleceğin Samsun’una da hizmet edecek kalıcı bir eser kazandırıyoruz. Amacımız; hemşehrilerimize güvenli, kesintisiz ve sürdürülebilir altyapı hizmetleri sunarken şehrimizi geleceğe daha güçlü hazırlamaktır” diye konuştu.