- Haberler
- Samsun Haber
- İlkadım'ın Ana Atık Su Hattı Güçleniyor
İlkadım'ın Ana Atık Su Hattı Güçleniyor
Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü tarafından şehir merkezinin atık su yükünü taşıyan ana hatta yönelik başlatılan 211 milyon 140 bin TL sözleşme bedelli Atık Su Kollektör Hattı İnşaatı hızla ilerliyor. İlkadım ilçesinde hayata geçirilen dev altyapı yatırımında çalışmaların büyük bölümü tamamlandı.
Kent genelinde altyapı yatırımlarını aralıksız sürdüren SASKİ, Atakum sahilindeki çalışmaların ardından bu kez şehir merkezinin en önemli atık su taşıyıcı sistemlerinden birini yeniliyor. Toplam 2 bin 450 metre uzunluğundaki hattın bin 950 metresi tamamlanırken, kalan bölümde çalışmalar yoğun şekilde devam ediyor. 2 bin milimetre çapındaki betonarme borularla inşa edilen proje sayesinde şehir merkezinin ana atık su taşıma kapasitesi artırılacak, altyapı sistemi daha güvenli ve dayanıklı hale getirilecek.