- Haberler
- Samsun Haber
- İlkadım'ın Ana Atık Su Hattı Güçleniyor
İlkadım'ın Ana Atık Su Hattı Güçleniyor
Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü tarafından şehir merkezinin atık su yükünü taşıyan ana hatta yönelik başlatılan 211 milyon 140 bin TL sözleşme bedelli Atık Su Kollektör Hattı İnşaatı hızla ilerliyor. İlkadım ilçesinde hayata geçirilen dev altyapı yatırımında çalışmaların büyük bölümü tamamlandı.
Şehrin ana taşıyıcı damarı yenileniyor
Çalışmalara Mert Irmağı kenarında bulunan Atık Su Terfi Merkezi (TM1) noktasından başlanırken, hattın Samsun İlçe Transfer Merkezi önünde sona ermesi planlanıyor. Önümüzdeki aylarda tamamlanması hedeflenen yatırımla birlikte şehir merkezinin atık su altyapısı uzun yıllar hizmet verecek modern bir yapıya kavuşacak.