Leyleklerin çeltik tarlalarında beslenmesinin doğanın bir parçası olduğunu vurgulayan Bilgili, "Böcek de olacak, karınca da olacak, insan da olacak. Doğadaki her canlı birbirini tamamlıyor. Leylekler de tarlalardan kendi rızkını alıyor ve bu döngünün bir parçası oluyor" ifadelerini kullandı.