Ses sistemlerine yeni düzenleme geliyor
Milyonlarca araç sahibini ilgilendiren Trafik Kanunu uygulama yönetmeliği tamamlandı. Yeni düzenlemeyle araç içi ses sistemlerine ilişkin tartışmalar sona ererken, belirlenen teknik standartlara uyan sürücüler için yasal güvence getirildi ve ceza uygulanmasının şartları da net olarak belirlendi.
Böylece uygulamada yaşanan bilgi kirliliğinin önüne geçilmesi hedeflenirken ses sistemlerine "müzik keyfi" standartları getirilecek. Yönetmelikle birlikte araçların bagaj bölümünde 1 adet maksimum 45 Hz subwoofer ile 1 adet maksimum 300 watt amplifikatör (amfi) bulundurulması serbest bırakıldı. Böylece araç sahiplerinin kaliteli ses sistemi kullanmasının önü açılırken, aynı zamanda teknik sınırlar da net şekilde belirlenmiş oldu.