- Haberler
- Samsun Haber
- Samsun'da yeni otogar inşaatı sürüyor
Samsun'da yeni otogar inşaatı sürüyor
Samsun Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde yaşanan tekelleşme iddiaları ve fahiş yazıhane kiraları çerçevesinde otogar yönetimi ve yazıhaneciler arasında çıkan anlaşmazlık sonrası Canik ilçesinde yeni bir otogar yapımına başlandı.
Samsun Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde yaşanan tekelleşme iddiaları ve fahiş yazıhane kiraları çerçevesinde otogar yönetimi ve yazıhaneciler arasında çıkan anlaşmazlık sonrası Canik ilçesinde yeni bir otogar yapımına başlandı.
Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan tarafından başlatılan çalışma kapsamında proje çalışmaları tamamlanarak geçmişte İş Geliştirme Merkezi (İŞGEM) olarak kullanılan bölgede çalışmalara başlandı. Mevcut 2 İŞGEM binasından bir tanesi yıkılarak boş alan oluşturulurken, diğer bina ise devam eden tadilatla otogar binasına dönüştürülecek.
Mevcut projede karşılama holü, otopark, taksi otoparkı, oto kiralama bölümü, 12 adet bilet satış gişesi, büfe alanları, bekleme holü, engelli otoparkı, zabıta ve polis noktaları ile yolcu indirme ve bindirme yapılabilecek peronlar bulunuyor.
İsmi ve işlevi henüz net değil
Hummalı bir çalışmanın yürütüldüğü yeni otogar inşaatının en kısa sürede tamamlanarak hizmete açılacağı belirtilirken açılış için net bir tarih verilmedi. Samsun Büyükşehir Belediyesi’nin İŞGEM’de yapılan yeni otogar çalışması için ilerleyen günlerde yapılacak açıklamalarla detayların netleşeceği konuşuluyor.



