Refaettin Karaca Salıpazarı'na yeni mesire alanı kazandırıyor

Salıpazarı Belediye Başkanı Refaettin Karaca, Yavaşbey Mahallesi Göne mevkisinde yapılacak mesire alanı için talimatı verdi.

Salıpazarı Belediyesi tarafından Yavaşbey Mahallesi Göne mevkisinde yapılacak mesire alanı için çalışmalara başlandı. Başkan Karaca, proje alanında incelemelerde bulunarak yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. Bölgede piknik yapan vatandaşlarla da bir araya gelerek talep ve önerilerini dinledi.

Göne mevkisinin doğal güzellikleriyle ilçenin önemli noktalarından biri olduğunu belirten Karaca, "Burası sadece piknik yapılan bir alan olmayacak. Ailelerin, çocukların ve gençlerin keyifle vakit geçirebileceği sosyal bir yaşam alanı haline gelecek. İlçemize değer katacak güzel bir projeyi daha hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.

Proje kapsamında mesire alanı çevresinin beton duvar ile çevrilerek daha düzenli ve güvenli hale getirileceğini belirten Karaca, düzenleme çalışmalarının tamamlanmasının ardından vatandaşlar için daha konforlu ve kullanışlı bir piknik alanı oluşturulmasının hedeflendiğini ifade etti. 

Refaettin Karaca Salıpazarı'na yeni mesire alanı kazandırıyor

 

WhatsApp İhbar Hattı
05459031060
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!