Hayallerini Kumsala çizdiler

Hayallerini Kumsala çizdiler
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) tarafından düzenlenen, İlkadım İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından desteklenen “Duvarsız Eğitime İlkadım” projesi kapsamında eğitim öğren öğretmenler hayal ettikleri okulları deniz kenarında kumsala çizdiler

1 - 7 Eylül tarihleri arasında yapılacak olan projede 3 günün sonunda İlkadım ilçesinde görevli öğretmenler, OMÜ İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi ve Proje Koordinatörü Yrd.Doç.Dr. Elif Omca Çobanoğlu, İsveç Linköpings Üniversitesi’nde Öğretim Üyesi Doç.Dr. Anders Szczepanski ve Eva Kötting önderliğinde Atakum ilçesi Taflan bölgesi sahilindeki kumsalda hayal ettikleri okulları çizmeye çalıştılar.

Kumsala gelen proje ekibi ilk olarak branş öğretmenler olarak gruplara ayrıldılar. Daha sonra gruplara ayrılan branş öğretmenleri nasıl bir okul yapacakları konusunda fikir birliği oluşturduktan sonra çevrede bulunan çalı, ıslak kum, çakıl taşları, deniz kabukları, poşet gibi materyaller toplayarak hayal ettikleri okulları yapmaya başladılar.

“BU PROJEYİ TÜRKİYE’YE YAYMAK İSTİYORUZ”

Bu projenin sadece Samsun’da kalmaması tüm Türkiye’ye yayılmasını isteyen Yrd.Doç.Dr. Elif Omca Çobanoğlu, “Projede amacımız okul öncesi sınıf öğretmeni ya da ortaöğretim branşlarındaki bütün öğretmenlerin dersteki yapacakları şeyleri sınıf dışında nasıl yapabileceklerini göstermekti. Bunu gerçekleştirmek için de 3 gündür arazi çalışmaları yapıyoruz. Bugün Taflan mevkisindeki kumsalda çalışmalarımızı yürütüyoruz. İstedikleri ve hayal ettikleri okul bahçelerini nasıl yapabileceklerini ve inşa edebileceklerini görüyorlar. Bu çalışmanın devamı olarak da bütün Samsun’a yayılmak ya da tüm Türkiye’de bu tip eğitimleri devam ettirmek istiyoruz” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler
Bunlar da İlginizi Çekebilir
Güncel