“Başkası olsa bakmazdı”
Kendisinin tüm ihtiyaçlarıyla ilgilenen yengesine teşekkür eden Nihat Yıldırım ise duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Yıldırım, “Hepsinden Allah razı olsun. Başkası olsa bakmazdı. Yengem bana yardımcı oluyor. Allah ondan da razı olsun” dedi.