Çerkezköy'de boşanma aşamasındaki eşini silahla yaralayan kadın tutuklandı
Boşanma aşamasındaki çift arasında büfede başlayan tartışma silahlı kavgaya dönüştü. Tabancanın tutukluk yapmasıyla eşini kabza darbesiyle yaraladığı iddia edilen kadın tutuklanarak cezaevine gönderildi. Olay anı güvenlik kamerasına yansıdı.
Tekirdağ’ın Çerkezköy ilçesinde boşanma aşamasındaki eşini tabancayla öldürmeye teşebbüs ettiği iddia edilen kadın, silahın ateş almaması üzerine çıkan arbedede eşini tabancanın kabzasıyla yaraladı. Gözaltına alınan şüpheli, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.
Büfede karşılaşma kavgaya dönüştü
Olay, Bağlık Mahallesi Kartal Sokak’taki bir büfede meydana geldi. İddiaya göre, boşanma sürecinde olan Mersiye I. ile eşi Rahim I. büfede karşılaştı. Taraflar arasında başlayan tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü.
Tabanca tutukluk yaptı
İddiaya göre Mersiye I., yanında bulunan tabancayı eşine doğrultarak tetiğe bastı. Ancak silahın tutukluk yapması nedeniyle ateş almadı. Bunun üzerine taraflar arasında arbede yaşandı. Yaşanan arbedede Rahim I.’nın tabancanın kabzasıyla başına darbe aldığı ve yaralandığı belirtildi.
Ekipler sevk edildi
İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralı koca, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı.
“Bir anlık öfke” savunması
Gözaltına alınan Mersiye I.’nın emniyetteki ifadesinde, boşanma sürecindeki mal paylaşımı anlaşmazlıkları nedeniyle “bir anlık öfkeyle” hareket ettiğini söylediği öğrenildi.
Tutuklandı
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Mersiye I., “kasten öldürmeye teşebbüs” suçlamasıyla çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.