- Haberler
- Yerel Haber
- Çarşamba belediyesinden vatandaşlara aşure ikramı
Çarşamba belediyesinden vatandaşlara aşure ikramı
Samsun'un Çarşamba ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla Çarşamba Belediyesi tarafından vatandaşlara aşure dağıtıldı
Çarşamba Belediyesi tarafından muharrem ayı dolayısıyla tarihi köprü üzerinde kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıtıldı.
Çarşamba Belediye Başkanı Hüseyin Dündar, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereket ayı olduğunu belirterek, "Aşure, farklı tatların aynı kazanda buluşarak oluşturduğu birlik ve beraberliğin en güzel sembollerinden biridir. Biz de bu güzel geleneği yaşatmak, hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmak için aşure ikramında bulunduk. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin, tuttuğumuz oruçları ve yaptığımız hayırları kabul etsin." dedi.






