Bafra Belediyesinden vatandaşlara aşure ikramı

Samsun'un Bafra ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla Bafra Belediyesi tarafından vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Atatürk Bulvarı'nda kurulan stantlarda vatandaşlara aşure ikram edildi.

Bafra Belediye Başkanı Hamit Kılıç, aşurenin farklı tatların bir araya gelerek oluşturduğu birlikteliği temsil ettiğini belirtti.

Toplum olarak birlik ve beraberliği güçlendiren bu tür etkinliklerin yaşatılmasını önemsediklerini ifade eden Kılıç, "Rabb'im tuttuğumuz oruçları, yaptığımız ibadetleri kabul eylesin, ülkemize ve milletimize huzur, sağlık ve bereket nasip etsin." dedi.

WhatsApp İhbar Hattı
05459031060
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!