Erol ŞEKER

Erol ŞEKER

YEPAŞ ödülü hak ediyor

YEPAŞ ödülü hak ediyor

Ülke de biliyorsunuz Kamu işletmeleri yerini birer birer ÖZEL SEKTÖRE devretti. Hemen her kulvarda Özel Sektör artık yaşamımızda damgasını vurmaya başladı. Özel sektörün çoğunu da BBDK , EPDK gibi garantör Kamu Kurumları sıkı takip ediyor.  Bu kurumların yanlışları, devletin verdiği izinlerin dışına çıktıkları anda milyarlarca lira ceza ödemek durumunda kalıyorlar. İşte bu Kamu Kurumlarından Özel Sektöre devredilen kurumlardan birisi de eski adı ile YEDAŞ olan Elektrik Dağıtım Şirketi.

Şimdi ki adı; YEPAŞ...

YEPAŞ, kimine göre çok sıkıntılı, kimine göre ise gerçekten mükemmel hizmet veriyor. Ama bizim insanların cebinden bir kuruşu fazla çıktığı anda Zümrüt, yakut bile dağıtsa, Tepkisini ortaya koyuyor.

Cebimizden çalışıyorlar isyanları alıp başını gidiyor. İşte bu noktada YEPAŞ son dönemlerde yatırımları ile olsun, Hizmetleri ile olsun gerçekten de devasa adımlar atıyor.

YEPAŞ, ilk adımı attığı 2012 yılında biz de çok fazla eleştirdik. Bu eleştirileri iyi takip eden başta YEPAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu oldu.

Kurumu hakkında ki en küçük eleştiri ve hatta olumsuzluğu bizzat yakından takip ederek bu sıkıntıları bertaraf etme noktasında mücadeleci ve işine titiz bir isim. Kısacası Türkoğlu'nu çok iyi tanıyoruz artık.

Kimseye tepeden bakan değil aksine hizmet verdiği bölgelerde ki her insanın tüm şikayetlerini bizatihi yakından takip eden bir kurum Müdürü...

Kaç Kurum Müdürü bunu yapar diye soracak olsak. Kesinlikle iki, üç isim sayamayız.

Mesela özelleştirilmemiş yani hala devletin kurumu çoğu kurumlarda yetkili etkili bir isim bulup derdinize çözüm bu gün dahi asla bulamazsınız.

Ya da  başka özelleşen kamu kurumlarından hangisine bakarsanız bakın adamların kurumları adeta Devletin kurumu misali kapı duvar hepsi insanlara.

Çözüm noktasında tek hedefleri çözümsüz...

2015 Yılbaşı ve akabinde geçtiğimiz günlerde yoğun kar yağışında dahi halka hizmette kriz masası kuran Türkoğlu tüm sıkıntılara bizzat müdahale ederek sorunları birebir yakından takip edip çözen kişi olarak kurumunu göz önünde tutan ve teşekkürü hak eden bir kişi ve Kurum haline geldi YEPAŞ...

Bir çok sorunda birebir konuşuruz Türkoğlu ile. Kişi ayırt etmez.  Kurumu adına gelecek tek olumsuzluğu kabul edemediği için hassastır.

Mesela; Yılbaşında yağan yoğun kar yağışında elektrikler kesildi. Günlerce yolların açılmadığı anda elektrikler yüzünden gazete sıkıntıya girdi. Baskı yapamayacak hale gelmişken kendisine ulaştık ve sağ olsun anında müdahale ile sorunu çözdü.

Elbette ki olumsuzluklar da oldu. Ama eskisi kadar artık sulama suyu elektriklerinde, aboneliklerde, Yeni elektrik hatları, trafolarının kurulması gibi hatta ve hatta elektrik borçlarında dahi kaliteli hizmet adına gösterdiği titizlik, yakın ilgi ve alaka Özel Sektörün Özel Kurumu haline gelmesini sağladı.

Sayın Türkoğlu nezdinde kurumu YEPAŞ için şunu dile getirmek isterim.

"Yiğidi öldür ama hakkını yeme!" veya "Meyve veren ağaç taşlanır." Biz bize hizmet veren ve daha kaliteli hizmet vermesi adına YEPAŞ 'ın kusurlarını kendi içimizde çözelim ama,Dışarı da kendi kurumumuza sahip çıkalım derim. Çünkü hizmetin dönüşü yine bize olacaktır.

Sayın Türkoğlu YEPAŞ'ın konusunda ve halka hizmette öncü ve önder olması adına kendi özel yaşamından dahi ödün vererek kurumu için çırpınıyor.

Şimdi bu kurum yani YEPAŞ. Avrupa' da bir ödül için yola çıktı. Avrupa'nın en iyileri arasında yer alıp, ilk sıralardan hizmeti ile övgüye layık olmaya bir adımı kalmış durumda.

YEPAŞ'ın en küçük sıkıntısını yaşayan her kimsede Samsun' da yaşayan bu kurumun daha büyümesi ve akabinde Samsun , Ordu, Amasya, Çorum ve Sinop'a elektrik dağıtımında daha kaliteli ve iyi hizmet vermesi adına yapılan oylamaya katılarak onu desteklemelidir.

Sıkıntılar ise (varsa) mutlaka YEPAŞ yetkililerine iletilsin, kimsenin ilgilenmediğini iddia ediyorsanız ulaştığınızda göreceksiniz ki Sayın Türkoğlu ile kurumunda ki sorunlarınızın 'bir nefes alımı' kadar sürede nasıl çözülüyor.

Her kurumda kendini büyük gören elemanlar mutlaka vardır ve bundan sonra da olacak. Ancak bir iki kişinin hatası yüzünden koca kurumlar karalanamaz.

Ben şimdi diyorum ki; YEPAŞ'ın  Samsun , Ordu, Amasya, Çorum ve Sinop'un elektrik dağıtım işini üstlenen YEPAŞ, rol model yönetim şekliyle Türkiye'de ilk 500 şirketi geride bırakarak KSS'de 'birincilik ödülünü' alırken, yönünü  Avrupa'ya çevirdi. Avrupa' da da söz sahibi olmak ve ülkemizin tanımıtımı adına desteğinizi esirgemeyin...

Bakın Satın YEPAŞ Genel Müdürü Nurettin Türkoğlu ne diyor: '2019 yılında kurumsal ve operasyonel mükemmellik alanında Avrupa' nın ilk 10 şirketi arasında olmayı yeni vizyon olarak belirledik' dedi.

Siz de Samsun'u ve bu bölgeyi hem de YEPAŞ kurumunu Avrupa'da söz sahibi yapın ki, hizmette Avrupai şekilde bizlere geri dönsün.

Öyle ise haydi YEPAŞ' a desteğe...

Oylama için;

http://www.businessawardseurope.com/vote/detail-new/turkey/14831

Tıklayın YEPAŞ birinciliği hak ederken, halk olarak bizler de hizmette kaliteyi yakalayalım...

Mutlu ve (sağ)-lıcakla kalın...

 

 

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Erol ŞEKER Arşivi