Erol ŞEKER

Erol ŞEKER

Yazı İşleri Müdürü
Yazarın Tüm Yazıları >

Kurbağalar nasıl üreri yazsak!?.

A+A-

Dün sabah Çarşambanın pazarı idi…

Bunu herkes biliyor. bilmesine de.

Pazar yerinde esnaf ne olacağını bilmiyordu.

Bu olacaklardan bir kesim memnun olurken,

Bir diğer kesim de isyan etti.

Bu her zaman olur. Değişim daima sancılı olur.

Bu sancı da dün ilçede çok fazla ayyuka çıkan şekilde olmadı ise mırıltılar halinde gerçekleşti.

Belediye zabıtaları sabahın erken saatlerinde batı yaka Pazar yerinde düzenleme yaptı.

Abdullah paşa camii yanında ise düzenlemeden öte işler oldu.

Bu her zaman oluyor.

Biliyorum.

Belediye ile ilgili bir yazı yazsam tepki alıyoruz

Direkt olmasa bile dolaylı da olsa tepki bize yansıyor.

Ohh yeme de yanında yat.

Kime uzansanız tepki(!) geliyor.

Biz ne yazalım.

Durun buldun.

Kurbağalar nasıl ürer?..

Ya da sinekler kışın neden uçar?

Olmadı!.

Kış ayında erik çiçek açtı…

Vallahi bu haberlere bile tepki görürüz.

Emniyet silah yakaladı desek.

Ya da,

Sever ya da sevmezsiniz.

Şeker Fabrikası kapanıyor.

Gelecek yıl şeker pancarı memlekette ekilmez ise mutlaka kapanacak.

300 kişiye yakın mevsimlik işçi direkt atılacak!.

Diğer kadrolu 505 - 600 memur ise başka illere veya başka kurumlara intikal ettirilecek.

Oooo şimdi anladııım.

Şekerin arazisi tatlı…

Şekerde arazi bol, bakımlı, verimli.

Verimini geçin.

Başka yönden çok verimli.

Bakın Şeker arazisinden TOKİ, Araç Muayene istasyonu çıktı. Çöp Fabrikası çıktı.

Kimse biliyor mu?

Atalarımız boşuna dememiş.

“Bakarsan bağ olur bakmazsan dağ”.

Bizimkiler bakımlı yerlere bakmaktan, bakımsız yerlere uzanmıyor.

Boşuna uğraşılır mı yahu?

Hazıra konmak varken.

Gelemeni görüyor musunuz?

Bak neler oldu değil mi?

Her neyse konuya dönelim canııım.

Belediye Zabıtaları seyyar satıcıları ve kapalı Pazar yerinin dışında ki satıcıları yerlerinden kaldırdı.

Bize sorarsanız iyi oldu.

Olmasına da..

Kaldırılan köylü nerede biberini, marulunu, domatesini, salatalığını satacak.

Satmasın kardeşim. Niye yetiştiriyorsunuz ki.

Bırakın İsrail, falan filan ülkelerden bize geliyor.

Siz yetiştirmeyin başkası yetiştirsin.

Nasıl olsa hükümet bedava para, gıda yardım çekleri, kömür vs,vs,vs dağıtıyor.

Niye çalışalım ki.

Alver mağaza sayısını 14 yapmış.

Geeç kardeşim.

LC WAİKİKİ, Şok, Bim falan var. Onlar daha ucuz.

Alın oradan bizimkiler taş yesin. Bizimkiler satmasın.

Mesele bu değil mi?

Konumuz zabıta memurlarını karalamak değil, konu birilerini kırmak değil.

Konu kendimizi unuttuk, kendi üretimlerimizi unuttuk.

Birilerinin eline bakar olduk.

Dün birkaç dostla sohbette dediler ki:

Saygıyı, sevgiyi, büyükleri hürmeti, tarihimizi, çalışmayı unutturdular. Bunlar gidince elimizde hiçbir şey kalmadı.

Eh ne diyelim.

“Bedava sirke baldan tatlıdır”.

Elin eline bakan…

Bakan kör olurmuş. Unutulmaya…

  

Önceki ve Sonraki Yazılar

YAZIYA YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.